2010. március 9., kedd

Listák - léböjt

A múlkori léböjtnél én készítettem egy jó pár listát, nekem bejött, most is el fogom készíteni oket.

1. Bevásarló lista: ezt érdemes már most összeállítani, hogy minden kéznél legyen otthon, mert az elso pár napban igencsak kellemetlen érzér a boltokat járni :)

2. Menü lista: én nem állítottam össze magamnak elore szigorú menüt, csak felírtam magamnak hogy milyen lehetosegek vannak. Böngésztem a netet és ami tetszett recept, azt kiírtam, és szortíroztam, így aztán mindig meg tudtam nézni, hogy ma mihez lenne kedvem. Itt nalam is találtok a léböjt címke alatt pár receptet.

3. Wellnesz/relax lista: fontos, hogy sokat torodjunk magunkkal a léböjt alatt. Ezért én csináltam egy ilyen listát is, hogy mit tudnék elképzelni. Ilyen dolgok voltak pl.: olvasás, meditáció, körömfestés, forró furdo, séta stb. Jól jött, mert mindig belenéztem és amihez éppen kedvem volt, azt csináltam :)

Természetesen a mostani példalistáimat is felteszem ide, amint elkészülök velük :)

És ti hogy álltok a felkészüléssel? ;)

Nincsenek megjegyzések: