2010. március 15., hétfő

Léböjt - 4. nap

Ismét vége egy napnak. Ma igazik hétfői napom volt, rosszkedv, álmosság, fáradtság. Alig bírtam ott ülni a munkában a gépnél, legszívesebben lefordultam volna a székről. Gyenge is voltam, többször azt éreztem, hogy alig visznek a lábaim. Ma elvileg fitnesztermet terveztem, de aztán úgy döntöttem, h semmi kedvem és legalább ilyenkor már ne kelljen mindre rákényszerítenem magam. Úgyhogy hazajöttem. Jól is tettem, egyből jobb kedvem lett és tiszta hasznosan töltöttem az estét. Spanyoloztam egy kicsit, aztán takarítottam is (igen, tapsvihart kérek :DD) és vágül 40 percet szobabringáztam is. Ma pedig kihagyom a szenna teát, a reggeli zöld lötty megtette a hatásást :)

Egyébként még a múlt héten vettem egy könyvet, arról szól, hogy hogyan együnk böjt után helyesen. Nagyon jó dolgokat ír benne, majd írok belőle, ahogy közeledik a vége.

Ja, és 4. napnál vagyunk, a felénél, úgyhogy hajrá-hajrá! Most kapcsol igazán a szerveztünk méregtelenítésbe és tisztulásba, úgyhogy ez már a célegyenes! Én pl. minden este és reggel programozom, hogy jobban tisztuljon a szervezetem és több zsírt égessen el ;)

Nincsenek megjegyzések: