2010. március 22., hétfő

Leböjt utani felepito napok

Na mostmar azert sokkal jobba sikerult visszafognom magam a lebojt utan, mint a multkor. Szombaton volt az elso felepito napom. Ettem almat, ebedre salatat, vacsorara mangot es kiwit. Tegnap aztan parolt zoldsegeket ettem es fott krumplit. Aztan tegnap mar nem birtam, muszaj volt ennem egy kis csokit, de szerencsere "csak" 3 kocka egeszseges csoki lett belole.

Ugyhogy nem ereztem magam egyszer sem roszul, ugy mint a multkor es mostanra mar teljesen hozzaszoktam ujra az eveshez :) Most meg a mertekekre kellene figyelnem, hogy ne nagyon egyem tul magam :))

Kiloilag nem sokat fogytam, a merleg -1kg-t mutatott ma reggel. (1kg jott vissza megint). De nem izgat, mert a gatyaim mar lazultak es latom a sikert :)

1 megjegyzés:

tera írta...

Sajnos én nem voltam valami összeszedett, az elmúlt napokban mindent ettem, amihez csak kedvem volt. Kb 1,5 kg-ot fogytam, de jobban érzem magam.