2010. március 20., szombat

Léböjt - 8. utolsó nap



Eddig semmi ilyesmi bajom nem volt, de tegnap hirtelen nagyon elkezdtem vágyni az ételek után, szabályosan zavart, hogy éttermek, kávézók és kajáló emberek mellett kellett elmennem. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy abba is hagyom a böjtöt, ennyi elég volt. Nem akarom, h önkínzás legyen a vége, mert akkor a felépítőnapokból megint csak kompenzációs evés, zaba lenne. Úgyhogy a mai napon már felépítőnapot fogok tartani.

Szóval jó volt, szép volt, megint megérte a böjt, de most elég. Az eredményekről: hihetetlenül kisimult selymes bőr (még Tibi is megjegyezte) És vmennyit tuti fogytam (itt nincs mérleg), mert szerencsére már nem feszül a gatya. Ja és tényleg úgy érzem, h pihentem, tisztultam és most teljes lélekkel várom a tavaszt :)

Nincsenek megjegyzések: