2010. március 19., péntek

Léböjt - 7. nap



A tegnapi napom kissé sűrűre sikeredett, munka, aztán kontroll, aztán pedig 4 óra vezetés ide Tibihez. De gyönyörű tavaszi idő volt tegnap, ami persze hozzájárult a jó kedvemhez :) De jól el is fáradtam és ma éjjel itt a hotelben valahogy nagyon kényelmetlenül aludtam :( De most ma egy utolsó löket "wellness", amíg Tibi dolgozik, addig én itt a szobában húzom meg magam, mindjárt felteszem az arcpakolást, újságokat fogok olvasni és manikűrözni.

Egyébként testileg teljesen jól vagyok és most az arcom sem beesett, mint a múltkor. Csak az kár, hogy Tibi hívott reggelizni, ebédelni étterembe, vacsorázni, de persze egyik sem fog most menni. De sebaj, majd legközelebb. És egyébként sem mindennek a kaják körül kéne forognia :)

2 megjegyzés:

TtTtTtT írta...

Én befejeztem. Reggel eléggé elcsigázott voltam, de most remekül érzem magam, tele energiával. Ma ettem nyers almát meg virágport. Én nyerspárti vagyok, ha csak tehetem nyersen eszem a zöldségeket is.
De jó neked :), én még dolgozom....

keriann írta...

Most már én is befejeztem :)