2009. június 30., kedd

Kedd

Rájöttem, hogy nem kell 3szor beírnom a napi kalóriákat, mert elég egyszer és ctrl+C. Nem semmi, mi? Szóval akkor ezentúl ide is beírom, mert én is szeretem olvasgatni másoknál.
Jöjjön a mai:

Tue, Jun 30 2009 Grade Grams Cals

Breakfast
Strawberries A 228 73
ez+az

50
becel margarin, fél

17
kalács B+ 83 247
kalács B+ 83 247
kalács B+ 83 247

Lunch
Chef Salad base with lettuce, shredded carrots and red cabbage.Cucumber slices and tomato wedges w/o dressing

64
joghurt dressing

83
kis breze

200
latte macchiato

63
Total Calories Consumed 1,291


Mozgás: 1 óra 9 perc futás

Sajnos ma is túlléptem az 1200at, megint eltolódott, már aug. 15. Jó, tudom, ez hülyeség, de arra mindenképpen jó, hogy az embert mindig úgy gondolkodik (legalábbis én), hogy egye fene, ma nem jött össze, de holnaptól majd. És valahogy ez a sok "ma nem jött össze" nem is tudatosul, hogy mennyire késlelteti a fogyást.
Amúgy tegnap csináltam kalácsot (kenyérsütővel), irtó fincsi lett és úgy megdagadt mint a fene. A gond csak az, hogy kissé elszámoltam magam ami a kalóriákat illeti, és csak most este jöttem rá, hogy kb. dupla annyi volt, mint amire számítottam. Tanulság: mindent előre kiszámolni, utána már késő bánat.

Ja, és ma sem ettem ebéd után csokit!!!!! Egy hős vagyok, hihihi.

4 megjegyzés:

zsuzso100 írta...

Bocsi, ha már kérdeztem, de mi is ez a program?

keriann írta...

Hát ez olyan, hogy van egy accountod, és akkor ott vezetheted a napi kalóriabeviteledet és a leadottakat is.

zsuzso100 írta...

És hol lehet elérni?

keriann írta...

www.cc.about.com