2009. június 28., vasárnap

Farmervásárlás


Tegnap shoppingolni voltunk és előtte kaptam egy tippet, hogy van egy nagy farmerüzlet, ahol annyi farmer van és sok eladóval, hogy ott biztosan találok magamra gatyt. Hát nem. És baromi égő volt, mert a csaj már a 25. farmert hozta és vhogy egyik sem passzolt, mindegyikben úgy néztem ki, mint a kötözött sonka. És én már nem tudtam, hogy hogyan mondjam meg neki, hogy ebből nem lesz semmi. Mert jó, volt 1-2, ami még elment volna, ha 2000 ft lett volna a kínain max, de ezek tényleg több száz eurósak votlak, annyi pénzt viszont csakis akkor adok ki, ha az a gatya tökéletesen áll rajtam. Szóval végül nem lett semmi, próbáltam gyorsan elhúzni a csíkot és magamban persze megint csak sunnyogok, hogy tényleg ennyire béna dagadt lábaim+seggem van, hogy 25 farmerból egy sem jó :( Nem baj, azért inkább arra fogom, hogy hülye a divat és béna szabásokat gyártanak. Ugye?!

Úgyhogy sztem megrendelm újra azt a farmert amit visszaküldtem, mert az végülis jól állt, csak hasonlított nagyon a mostanimra. Igen, ezt fogom tenni :)

3 megjegyzés:

zsuzso100 írta...

Igen, én is úgy látom, hogy nincs normális farmer. Két lehetőség van, na jó, három:
1. trapéz
2. alul nagyon szűk szárú
3. buggyos, török fazonú
Na, nekem ezek nem tetszenek! Nekem van egy tökéletes Mango nadrágom, most is próbáltam, ami teljesen jó volt, de nagy volt (44) és 42 nem volt), utána meg már csak kicsi méretek voltak.

keriann írta...

Nekem még az is nehezíti a dolgot, hogy alacsony vagyok, szóval a normális méretek nem jók, rövid méretet kell keresnem. Na de akkor megnyugodtam, hogy nem csak én gondolom, hogy bénák a farmerok mostanság. :)

zsuzso100 írta...

Ok, én akkor a másik véglet vagyok, nekem a nadrágok 98 %-a rövid, 182 cm vagyok. :-) A hosszúból még lehet felhajtani...