2009. június 25., csütörtök

Nyaffffff

Ó a sz*rba, ma egy 100assal túlléptem a kalóriakeretet, aztán meg megint eltolta nekem ez a szenyaság. De kitoltam vele, és beírtam, mintha ma 500 kalóriát égettem volna futással, hát meg se rezzent. Na ez már több a soknál!!! Akkor a lefogyásom időpontjára nincs is hatással, hogy mit mozgok? És ha eszek 1500 kcalt, de mondjuk mozgok 1500-at (nyilván csak feltételezem :D), akkor is tovább tolódik? Na ne már, ez marhaság. Már megint csak fene.

Ja, és mióta így az 1200 kcal körül próbálok mozogni, olyan éhes vagyok folyton, hogy na. pedig azt mondják, h egy idő után összeszűkül az ember gyomra. Hát az enyém nem. Vagy csak több év után, ki tudja... Na jó, azért nem vészes a helyzet, csak álmos vagyok és éhes és ez kissé kicsinál. De azért még minden happy :) Na azt hiszem mindenkinek jobb lesz ha én most elhúzok aludni :D

2 megjegyzés:

zsuzso100 írta...

Szerintem az enyém sem fog soha összeszűkülni.
Milyen progit használsz?

keriann írta...

Rubytól lestem le ezt az oldalt, most ezzel próbálkozom: cc.about.com
Próbáld ki!