2009. június 8., hétfő

Hétfő


Valahogy nagyon szarul aludtam, illetve éjjel felébredtem és nagyon sokáig nem tudtam visszaaludni. Utálom ezt, mert ilyenkor mindig csak túráztatom magam, hogy már csak ennyi meg ennyi időm van aludni és persze ettől még nehezebben alszom el. Aztán természetes úgy ébredtem, mint akit fejbe kólintottak. A napom bent szokásos unalommal telt, szinte semmit sem csináltam, de komolyan. Ez a legfárasztóbb. Aztán nagy nehezen itthon rávettem magam futásra, és lássatok csodát, ezúttal az iPodom magammal vittem, sőt, be is kapcsoltam ;)

R: kis füstölt sajt, 1 pohár almalé
T: 2 szelet tk. kenyér, vajkrémmel, zöldséggel
E: mozarellás zsemle paradicsommal és egy vajas perec, 1 kis szeletke mákos süti (szülinapja volt az egyik lánynak), 1 latte, 1 kis szelet csoki

Mozgás: 54 perc futás. És végre itt a futónaplóm, bele lehet nézni. Na már ha nem felejtem magammal vinni a szerkentyűimet ;) Ki is teszem ide oldalra a linket.

Nincsenek megjegyzések: