2010. január 23., szombat

Zöld lötty

Hosszas gondolkodás és mérlegelés után úgy döntöttem, hogy kipróbálom a zöld lúgosító löttyöt. Vagyis egy szárított füvek és zöldségekből álló porkeveréket, amit vízzel feloldva kell inni.
Végül a drágát vettem meg, mert akármennyit is kerestem, itt Németországban nem találtam mást. Majd ha pont úgy megyünk haza, hogy el tudom hozni, akkor kipróbálom az olcsóbbat is szerintem. Mármint ha addig még inni fogom :D

Szóval a hatásáról eddig még nem tudok sokat mondani, az tuti, hogy fokozatosan nem árt kezdeni, mert eléggé hashajtó hatása van, amíg nem szokik hozzá a szervezet. Most napi 2 litert iszok belőle 2 napja (1-1 mérőkanállal). Holnaptól próbálom majd 3 literre emelni.

Az íze viszont iszonyatos, amikor először ittam, nagyon megbántam, hogy ennyit kiadtam ezért az ihatatlan izéért. Most tettem bele ma már citromlevet kicsit, így valamivel jobb, hát egyelőre próbaként kezelem a dolgot. Meglátjuk mit tapasztalok.

Nincsenek megjegyzések: