2010. január 23., szombat

Első lúgos(abb) hétvége

Na szóval. Eléggé féltem ettől a hétvégétől, mert általában ilyenkor van az, hogy kizökkenek normális hétköznapi ritmusból és jönnek halomra a kilengések. Viszont örömmel jelenthetem, hogy a mai egyetlen kilengésem egy szójatejes latte volt (rendes kávéból). Annyira nem tartom rémesnek, főleg, hogy mcdonald's-ban voltunk és a kávéhoz járt egy ingyen muffin (Tibi ette meg végül) és moziban is voltunk (Tibi persze kóla+popcornt evett). Úgyhogy büszke vagyok magamra!

Reggeli: kókuszos-fahéjas quinoa kása rizstejjel
Ebéd: zakuszkás köles, a tegnapi maradéka
Uzsonna: egy kertész sali a mciben, fújj, rettentő mű volt. Amit nem értek, hogy még a salátát is ilyen műre tudják csinálni. Szóval megnéztem és az öntet persze hogy cukros (még a balsamico is) úgyhogy csak egy kávéskanálnyit tettem rá). És még az ominózus szójatejes latte.
Vacsora: 4 koktélparadicsom, kis paprika

Remélem a holnapi nap hasonlóan jól sikerül majd!

Nincsenek megjegyzések: