2010. január 24., vasárnap

6. nap - A megingás

Tudni kell, hogy nálam ez az evés dolog és az összes ezzel kapcsolatos rossz szokásom 95%-ban érzelmi alapú. Eszem, ha jó kedvű vagyok és boldog, eszem, ha rossz és szomorú.
Ma egy kissé meginogtam és azt kell mondanom, hogy még jó, hogy ennyivel megúsztam. Mert ma az ebédem hajdina tészta volt cukkinimártással és salátával. Persze Tibinek nem mertem a hajdinatésztát adni, neki kifőztem rendes tésztát. Amit természetesen megkóstoltam. Aztán mégegyszer és mégegyzser és mégegyszer. És mint ahogy ezekkel a savasító dolgokkal már csak lenni szokott, nem tudtam megállni. Persze ettől már délutánra éhes lettem, akkor a zöld lötty egy kicsit eltelített, de este nem bírtam és vagy 4-5 wasa-t megettem szójamargarinnal. Aztán kb. déltől már megint jött a vasárnapi szörnyű hangulatom, hogy másnap munka, és annyira depis lettem, hogy már megint jöttek a gondolatok, hogy csak egy kis csoki, nem igaz, hogy már ezt sem érdemlem meg. De szerencsére ezt megálltam.

Ehhez csak annyit tudok még mondani, hogy egyértelmű, hogy mostanában a munkahelyemet nagyon nem szeretem és el akarok onnan menni. És amíg a lelkemben nem teszek rendet, addig az evészavarok újra és újra visszatérnek. Ideje lenne magamat jobban aktíválni munkakeresés ügyben. Csak persze pont most jön a 3 durva hét, amikor a katalógus állítom össze, úgyhogy most nonstop meló lesz :( Nem baj, viszont most ez fog nr.1 helyre kerülni a céljaim közt. :S

Nincsenek megjegyzések: