2010. január 8., péntek

4. nap

Tegnap olyan fáradt voltam este, hogy csak bedőltem az ágyba és nem volt erőm írni.
Szóval tegnap is nagyjából tudtam tartani a dolgokat. Reggelire rizstejes müzli volt, előtte 1 órával ettem pár szem gyümölcssalit. Aztán ebéd a maradék zöldséges quinoa volt egy salátával. Aztán pedig egy darab antioxidáns csoki. Ja és sajnos 2 ini-mini picike kis karácsonyi aprósütit muszáj volt kóstolnom, az egyik csaj hozta be. De örülök, hogy ennyinél meg tudtam állni.



Aztán délután megint a fitneszteremben voltam, most beállítottuk a MIHA-kártyámat. Mert itt úgy van, hogy van úgy kb. 10 gép egy körben és azok kártyával működnek úgy, hogy ha az ember bedugja a kártyát, a gép egyből beállítódik arra, ami a kártyán van. Magasság, súly, ismétlésszám stb. Úgyhogy csináltam ott 2 kört, aztán pedig 20 percet xross-trénereztem. Azt hittem, hogy semmit sem ért, nem terhelt meg annyira, de ma minden izmomban érzem, szóval lehet, hogy mésigcsak jó ;)

Nincsenek megjegyzések: