2009. december 29., kedd

Zaba, karácsony, itthon

Igen, bármennyire is azt hittem, hogy most karácsonykor végre sikerülni fog ellenállnom a nagy zabálásoknak, nem sikerült. Halálra tömtem magam többször is, de úgy hogy már szinte rosszul voltam a végén, szóval rettenetesen szégyellem magam, emiatt nem is ragozom. A nagy nehezen leadott kilók közül persze rögtön jelentkezett néhány, mérlegre állni nem merek, szóval nem tudom mennyi, de a gatyák újra feszesek. Neeeeee. Akkora marha vagyok!!! Szóval most kissé mélyponton vagyok, majd jelentkezem, ha sikerült valamennyire normalizálódnom :(

2 megjegyzés:

Polli írta...

Jajhát ez szerintem sokaknál így van karácsony táján, fel a fejjel :-) Ha finom volt a kaja és jól érezted magad, akkor már megérte ;-)
[Az a pár kiló meg úgy lepattan, hogy észre se veszed, hogy valaha voltak]

keriann írta...

Remélem, azon vagyok most nagyon! Csak tudom, hogy közben mennyi kárt okoztam ezzel a szervezetemnek. Na de ebből is tanultam, nem? :D