2009. december 6., vasárnap

Karácsonyra készülve

Na szóval az elmúlt három napban különféle vegán recepteket próbáltam ki, leginkább sütiket.
Sütöttem mézeskalácsot, lekváros "linzert" csokival leöntve, élesztő nélküli kenyeret, saját készítésű marcipános bonbont (szaloncukor gyanánt) és asztalt szilvás-marcipános bonbont. Aztán ma wok-ban csináltam kínait barnarizzsel. Irtó finom lett, bár Tibi egyszerűen lelecsózta. Ja és még a hamis mozarellát is kipróbáltam. Sok mindennel nem vagyok megelégedve, legközelebb máshogy csinálom, de nagyjából minden finom lett. Ja és vagy 300szor mosogattam az elmúlt 3 napban, kissé besokkalltam :D

Ennek megfelelően természetesen az egész hétvége kóstolgatással telt, fogyókútától szó sincs :D

Tegnap pedig voltunk Nürnbergben a Christkindlmarkton, hát ott sem volt fogyi, helyette Sturbucks-os szójatejes capuccino, Feuerzangenbowle, Glühwein, Elisen-Lebkuchen és kandírozott forró mandula. Ajjaj, mérlegre állni nem merek :D

Nincsenek megjegyzések: