2009. december 1., kedd

Kedd

Ma persze elkövettem az első hibámat, csak túl későn gondoltam bele, hogy a krokettban valószínűleg tojás volt. Hát ez van, legközelebb jobban odafigyelek. Egyébként ma a menzán ettem, közös ebéd volt, és hát sajnos tényleg szinte alig van ott valami, ami vegán. Na aztán meg persze, ha meg mered kérdezni, hogy ebben-abban van-e állati termék, akkor néznek rád, mint a hülyére. Hát igen, senki nem mondta, hogy könnyű.

R: 1 darab egészséges (de sajnos nem túl finom) keksz szerű képződmény, amit tegnap produkáltam, hát szerintem a kukában fogja végezni. Nem a recept hibája, az enyém, mert először túl folyós lett, aztán túl kemény és így tovább, és végül már egyáltalán nem olyan volt, mint a recept szerint :D Aztán bent ettem 2 szelet Biblia kenyeret margarinnal. Ezt a kenyeret még otthonról hoztam, a kedvenc pékünk újítása, semmit hozzáadott anyagot nem tartalmaz, tejterméket sem, de kölestől árpán keresztül mindent. Nagyon finom amúgy.

T: 2 darab keksz szerűség

E: mediterrán zöldségleves, zöldsaláta vesebabbal, 5 szem krokett. 1 szójapudding csokis és 1 kocka egészséges csoki.

Ja és ma rengeteg citromos mézes teát ittam, fáj a torkom már 2. napja.

Aztán munka után fitneszteremben voltam megint, új órát próbáltam ki, hát egy gyengébb tornavideó stílusú volt, nem tetszett. Előtte még 22 perc x-tréner volt.

Nincsenek megjegyzések: