2009. december 2., szerda

Szánom-bánom

A mai nap szégyen-gyalázat volt, legalábbis ami a második felét illeti, szóval pont a rosszabbik.
Na szóval valahogy úgy koradélután nagyon leeshetett a vércukor szintem, mert jött az "ide vele nekem csokit" érzés. Meg is ettem egy kocka egészséges csokit, de csak 1 volt nálam és ez most nem volt elég. Vártam egy kicsit, nem múlt, végül letámadtam a csokiautomatát és hát igen, nem ragozom.

R: 1 kiwi, 1 alma
T: 4 db kis vegán kekszecske a randa féléből :)
E: töltött krumpli, én főztem, nagyon egyszerű és irtó finom. (A héjában főtt krumplikat kikapartam, a kikapart krumplit összekevertem szójatejszínnel, vegán "májkrémmel", mustárral és zöldfűszerrel, azt visszatöltöttem a krumplikba és sütőben készre, aranybarnára sütöttem.) Meg még egy zöldsalátát ettem hozzá.
U: 1 egészséges csoki, 1 twix dark, 3 celebration :(
V: pufi köles

Ja, és persze mozgás ma nem volt, mert este spanyol órám volt.
Nem tudom, lehet, hogy kicsit kezdem megint túlgörcsölni a dolgokat és megint túl sokat agyalok azon, hogy mit és mikor és mennyit eszek? (És itt nem a "mit"-en van a hangsúly)

Nincsenek megjegyzések: