2012. január 26., csütörtök

Makrobiotikus főzőtanfolyam 1.

Nagyon megörültem, amikor karácsony táján írt Csilla, hogy jön haza januárban 2 hétre és tart pár főzőtanfolyamos estét. Úgyhogy egyből jelentkeztem is kettőre :)
Az első előtt nagyon izgultam, mert nem ismertem az embeeket, Csillát sem ismertem személyesen, meg főleg azért, mert ilyenkor akaratlanul is van az emberben egyfajta elvárás, hogy mit szeretne kapni ettől. Na hát ahogy beléptem az ajtón, minden aggodalmam elszállt, mert mindenki nagyon kedves, aranyos volt és a főzés is nagyon jól sikerült. Ezen az estén a sütőtök állt a középpontban, sütőtökös recepteket kaptunk és csináltuk meg. Rövid bemutatkozó kör után kis csoportokra oszlottunk és mindenki egy-egy ételt készített el, majd összeültünk és közösen megettük őket (miközben minden csoport elmesélte, hogy hogyan készült az étel).
Nagyon jó volt a hangulat és sok jó tippet és ötletet is kaptam, sokat kérdeztünk és sok választ is kaptunk. De leginkább az tetszett nekem, hogy megidmerhettem sok kedves embert :)

A menü:

  • Édes-savanyú tempeh sütőtökkel és savanyúkáposztával
  • Édesköles hagymával-sütőtökkel
  • Sütőtök tempura
  • Sütőtök pite
  • Sütőtök desszert

 

 

Nincsenek megjegyzések: