2012. január 16., hétfő

Házipatika - 5 hét 5 kg

Kicsit késve íok róla, de még talán nem késő, akit érdekel még csatlakozhat.
A házipatika.com időközönként szokott indítani egy ilyen 5 hetes fogyókúrás pogramot.
Aki szeretne megszabadulni a kaácsony utáni plusz kilóktól, annak bátran tudom ajánlani, hogy csatlakozzon a pogramhoz. Egy egyszerű regisztráción kell túlesni, és máris lehet is kezdeni az adatok rögzítésével, cm-ek, kg-k stb. Van itt állapotfelmérés is, aki nem lenne tisztában alapvető dolgokkal, pl. hogy hol rosszak az étkezési szokásaik. Ezenkívül vannak itt még menüsorok, ráadásul 6 féle (ráérős, sietős, GI, vegetáriánus, tejcukorérzékeny és cukorproblémás menü), szóval mindenki megtalálhatja a számára megfelelőt. Még én is majdnem tudnék találni valamit, jó mondjuk nekem a tejcukorézékeny, cukorproblémás  vega és sietős keveréke lenne a szuper :DDD
Mozgássor is van ám, hogy azon se boruljon el a dolog, meg egy statisztika pont alatt található grafikon és stb, ahol mindent tutira szemmel lehet követni. Jó ám látni, ha a görbe lefele halad :)


Ami szerintem még jó, hogy ha az ember nem akar egyedül szenvedni, akkor meghívhatsz barátokat is, akik közül egyet fogyi-társadnak jelölhetsz meg, így akkor páros a motiváció remélhetőleg. Szokás szerint blogolni is lehet, meg blogokat böngészni.


Én mondjuk nem vettem még aktívan részt ezen a programon, viszont ilyenkor minden héten megnézegetem a menüket és a nekem tetsző ételek receptjeit ki szoktam másolgatni. Jó kis ötleteket lehet így kapni. Meg a mozgássot is érdemes nézni, rá lehet bukkanni érdekes feladatokra. Ja és a blogok olvasása nálam csak természetes.

Szóval bártann nézzetek be akkor is, ha nem akartok fogyózni. Én is azt teszem ;) Fogyózóknak meg sok sikert!!

Nincsenek megjegyzések: