2010. október 17., vasárnap

Léböjt - 4. nap

Megint bebizonyosodott, hogy jo döntes volt hetvegere tenni a 3.-4. napot. Nekem mindig a 3. a legkritikusabb ugy tunik. Szoval mivel tuleltem, a negyedik nap mar kicsit jobb volt. Habar meg mindig zavart a kaja, a kajareklamok a tv-ben es ha mellettem evett T., de mar nem annyira. Foleg mivel reggel raalltam a merlegre (ez nem szokasom a lebojt alatt, de most remeltem tole egy kis motivaciot), ez adott egy kis erot. Ugyhogy egyelore folytatom, meglatom mi lesz. Meg mindig gyenge voltam, de mar kicsit jobb volt ez is.

R: gyogytea
E: paradicsomos zoldsegleves le
V: almale-repale-par csepp citrommal

es megkostoltam a savanyukaposztalevet is, meglepoen fincsi :)))
Sajnos a mara tervezett jogat le kellett mondanom, mert nem lett ovlna erom vegigcsinalni szerintem.

Ja, es a szenna-teat is kihagytam, mert ugy latom, h eleg volt most igy is.

Nincsenek megjegyzések: