2010. október 17., vasárnap

Léböjt - 3. nap

Megjött a gyengeség, nagyon erőtlennek éreztem magamat ma. A lépcsőmászás a 3. emeletre is nagyon kifárasztott, de hát ez már csak így van. Viszont ennek ellenére sikerült egy kicsit takarítani, pakolni, és sokat tv-ztem is.

R: ja a szokásos 2 dl forró citromleves nem írtam eddig, de mindennap volt. Mint ahogy az esti szennalevél tea is.
Szóval: tea
E: zellerleves lé
U: gyümölcstea kis mézzel mert nagyon leesett a vércukorszintem
V: ananászlé+almalé+répalé+frissen facsart narancs

És az esti szennateának megvolt a hatása, megint hajnali 4kor... Asszem ma mér azt kihagyom.

És sajnos nagyon nehezen megy még mindig a böjt, reméltem, hogy lassabban már jobb lesz, de nem. Még mindig sóvárgok az ételek után, de nem azért, mert éhes vagyok, hanem mert úgy ennék, és hogy nem ehetek, ezt most nehéz elviselni. Megvisel az összes TV-reklám, a boltok kirakatai és az is, h T. eszik (habár direkt megpróbál vigyázni, másik szobában enni stb.)
Remélem jobb lesz, mert így kínszenvedés lesz...

Nincsenek megjegyzések: