2009. március 21., szombat

Szombat

Mivel tegnap eléggé kicsinált az az 1 óra szobabringa (igaz, h csak ma éreztem, hogy visszaestem a betegségbe), szóval emiatt ma inkább hanyagoltam. Helyette tettem egy "belső utazást", érdekes volt, és tényleg fájó emlék került elő bennem és úgy érzem, hogy sikerült feloldanom magamban, pedig először hülyeségnek gondoltam. Máskor is fogok ilyet csinálni.
Viszont előtte ebédkor benyomtam egy rakat tegnapi sütésű csokis tallért, tudom, nem kellett volna, de emiatt most nem lesz lelkiismeret furdalásom, mert arra gondolok, hogy úgyis lefogyok, ettől függetlenül is. Lényeg, hogy ól érezzem magam. és ez most kellett.

Na úgy döntök, hogy azért leírom a mai kajáimat:

R: 1 pohár 100% multilé, 1 natur joghurt müzlivel, 1 banán
T: a tegnapi üres tészta maradéka
E: tk nokedli gombapörkölttel és zöldsalátával, és rakat csokis tallér, 1 pohár multilé

Nincsenek megjegyzések: