2009. március 21., szombat

kilók


Annyira kezd elegem lenni ezekből a kilókból. Hogy lehet, hogy ezen a héten 1,5 kg-t híztam, mikor ugyanúgy ettem mint eddig. Sehogy. Tartok tőle, hogy a vízháztartásom szarozik megint, nemsokára megjön és olyankor mindig vizet raktároz a szervezetem. Minek, nem tudom. Viszont ez tök idegesítő, mert így tényleg nem tudom mérni a fogyásomat. Igazából tényleg az lenne a legjobb, ha centiben is lenne már eredmény, de sajna még nincs. Mert ez a kilók méregetése olyan egy hülyeség, ma fél kilóval több, holnap eggyel kevesebb, ehhh. pedig tényleg mindig ugyanabban a időpontban méreckedek, ugyanabban a cuccban, szóval az se lehet. Szóval most javíthatom vissza 49, 5 kg-ra a mércémet? Azért sem fogom.

2 megjegyzés:

J írta...

látod, ha lenne rajtad 20 kiló felesleg, csak úgy pörögnének lefelé a kilók. A néhány plusz kilóval meg csak a kínlódás megy...Nekem is azok előtt a napok előtt szokott felmenni a súlyom.

keriann írta...

Igen, tudom, már pár éve küszködök ezekkel a kilókkal. Na ezt viszont jó, hogy mondod, h olyankor neked is felmegy kicsit a súlyod, akkor nem vagyok mégse mutáns :D