2011. május 12., csütörtök

Húsvét után

Eljött végre a húsvét és ezzel véget ért a böjti fogadalmam is. Igen, kibírtam, 46 nap édesség nélkül. Szuper! Persze a húsvétra kapott édességeket aztán egyből meg kellett kóstolnom, de nem rohantam le, hanem csak módjával és ez nagy dolog nálam.
Aztán voltak otthon finom evések, rákattantam az MTV I used to be fat műsorára és spontán megnéztem minden részt, amit neten csak lehetett.
Aztán rendeltem 2szer is Gittaéktól nyersételt, mert nem tudtam elképzelni, hogy milyen ízűek lehetnek ezek. Hát csak pozitívat tudok mondani róla, finom, főleg a smoothie és a desszert isteni, de ettől még továbbra sem tudnák kizárólag nyers dolgokon élni. De érdekes :)

És volt még futás többször - csak sajnos a pulzusom továbbra is 190 körül volt, ami nem jó.
És még elliptikus trénereztem is egy kicsit, szóval elégedett vagyok.

Most aztán visszaszokás a hátköznapokba a program...

Nincsenek megjegyzések: