2011. április 10., vasárnap

Léböjt 2011 tavasz - pipa

Ezennel befejeztem a tavaszi lebojtomet. Buszke vagyok magamra, mert ezuttal tenyleg nagyon nehezen ment, de megis kitartottam. Testileg teljesen jol ment, jobban mint szokott, szerintem amiatt is, mert par hettel elotte ota nem ettem edessegeket meg ilyesmi. Viszont fejben eleg kemeny volt.

Osszessegeben 9 lenapot tartottam, utana 3-4 felepitonapot es meg mindig probalok azert figyelni. Es azert is orultem, mert most kivetelesen neme stem neki azonnal az elso felepitonapomon az osszes kajanak, hanem azert ovatosan es odafigyelve ettem, az elejen nagyon keveset es lam, eleg volt, nem eheztem :)


Sajnos kiloilag csak kevesebb ment le mint a legutobb, csak 2 kilo. Mindegy, utana akkor is olyan vekonynak ereztem magam, hogy csak na :)

Nincsenek megjegyzések: