2010. február 27., szombat

Paradicsomos zöldbab joghurtos rizzsel

Már régóta nézegettem a Biochef-es oldalt, és totál meglepődtem, amikor olvastam, hogy Pomázon főznek. Úgyhogy a múltkor, amikor egy rövidke hétvégére otthon voltam, anyukámmal hozattam egy anticandida menüt. Nem nézett ki nagyon étvágygerjesztőnek, de aztán belekóstoltam és hmmmmm.

De mivel sajnos több ezer kilóméterre nem szállítanak :))) kénytelen voltam magam kipróbálni ezt-azt a receptjeik közül. Ez valami isteni finom, és annyira egyszerű!!!!!


Paradicsomos zöldbab joghurtos rizzsel


Hozzávalók:

barnarizs320 g
kevés olaj
Só tengeri
szója joghurt
0.2 l
paradicsom200 g
Zöldbab
400 g
1 gerezd fokhagyma
petrezselyemzöld



A barnarizst kevés olajban erős tűzön üvegesre pirítjuk, sózzuk, és másfélszeres mennyiségű forrásban lévő vízzel felöntjük, lefedjük, 10 percig forraljuk, majd a tűzről levéve duzzasztjuk 15-25 percig. Ekkor hozzákeverjük a joghurtot. A zöldbabot, kevés forró olajban kezdjük párolni, sózzuk, hozzáadjuk a karikára vágott paradicsomot, sózzuk, zúzott fokhagymával fűszerezzük és összepároljuk.

Nincsenek megjegyzések: