2011. március 15., kedd

Köverseg - akaratero - hizas es mas dolgok

Gondoltam leirom, hogy mik azok a dolgok, amire idokozben rajottem, hatha valakinek segitenek.
Szoval a legtobben meglatnak egy kover vagy tulsulyos embert, egybol azt gondoljak, h na hat ez a diszno hogy nez ki es csak kicsit kene magat osszeszednie es fogyoznia es akkor normalis lehetne o is. Szoval az egesz arra megy ki, h hogy nincs eleg akaratereje hozza. Meg aztan jonnek a szokasos fordulatok, amit szinte minden fogyisforumban is megtalal az ember, h "le kell kuzdeni a vagyakat" meg hogy "kemeny harc" es hogy "legyel eros es gyozd le". Ilyen marhasagok. Es igen, en is ezt hittem. Aztan ha ettem, akkor jott a buntudat, hogy gyenge vagyok es erotlen. Na hat ez a kulcs szerintem. Nem kell kuzdeni, nem kell gyozni vmi felett, lenyomni. Ez a legnagyobb marhasag! Ezzel csak azt eri el az aember, h egyre melyebbre sullyed ebben a kajaparaban, mint en is.
Es oszinten: dietas sikersztorik ide vagy oda. XY 30 kg-t fogyott, mert le tudta gyozni evesi szenvedelyet. Gratulalok. Es meddig tudja tartani? Amig nem jon az elso zabaroham, aztan megallithatatlan lesz es vegul +30-ban jon ki. Es miert? Mert annak, h +30 kg lett, oka van. Oka van annak, h tulsulyos valaki, nagyon sok lelki oka van. Es amig ezek nincsenek megoldva, addig johet 90 napos dieta, lebojt es minden kinzas, mert ideig-oraig tart es ennyi.

Ezt en mar nem akarom. Szeretnem magamat szeretni es elvezni az eletet es ha egeszseges dolgokat eszem es iszom es csinalok, azt azert tenni, mert szeretem magam es megerdemlem a minosegi dolgokat, es nem azert mert kinoznom kell magam, mert atleptem az x kilos hatart.

Hat igy lenne jo. Es igy is lesz, tudom ;)

Nincsenek megjegyzések: